ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 30 januari 2020

Coosa made by Suraya 2


Ik heb net zoals gisteren de te gekke kikker gebruikt om deze kaart te maken.
Gemaakt met de nieuwe stempels van Coosa.
Ik heb mijn achtergrond met Distress Oxide gemaakt.
Ook wat stukken wit gelaten.
Het is een uitdaging om optijd te stoppen.
Recht met de kleur Weatherdwood.
En links met Dusty Concord.
Ik ben toen verder gegaan met kleurpotloden.
Daarvoor heb ik de Derwent Inktense potloden gebruikt.
Als laatste de bloem met een wit  potlood wat laatste accentjes aangebracht.
Met een CARAN d'ACHE potlood 779 3B
een lijntje getrokken langs de kikker.
Met een dun penceeltje en water dat weer wat uitgesmeerd.
Als laatste met een witte Sharpie wat accentjes aangebracht.
Dat bracht mijn takjes onderin tot leven.

Om dit te maken heb ik 4 van de 5 stempelsheets gebruikt.
                            COOSA Crafts Clear Stamps #19 - Junk Journal Collage 1 by Soraya COOSA Crafts Clear Stamps #19 - Junk Journal Doodles A by Soraya


                             COOSA Crafts Clear Stamps #19 - Junk Journal Doodles B by Soraya COOSA Crafts Clear Stamps #19 - Junk Journal Writings 01 by Soraya
Ik wil de nieuwe volgers welkom heten.
Leuk dat jullie mijn creatief dagboek
willen volgen.
Bedankt voor je bezoekje en eventuele reacties.
Groetjes, Anneke

1 opmerking:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.