ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 23 januari 2020

Tando labels Bundle 3

Wat heerlijk als je met deze bijzondere labels mag werken.
Dit heb ik ermee gedaan.

Ik heb mijn label eerst in de Gesso gezet.
De label heb ik daarna geschilderd met Distress paint bundeld Sage en vintage foto.
Op de lichte delen heb ik de stempel Enjoy van Coosa gebruikt met versamark bestempeld en zilver embossingpoeder gebruikt.
Daarna heb ik een schrappapier in stukjes gescheurd en her en der opgeplakt.
Daar weer wat Distress paint op gedaan want mijn papier was te wit.
Daar heb ik dezelfde stempel voor gebruikt maar dan met koper embossingpoeder bewerkt.
Met wat donderbruin verf aan mijn vinger de randen van de tag bewerkt.
Her en der langs de gescheurde randjes wat Distress crayon vintage foto gesmeerd.
De tag die er achter komt heb ik met dezelfde kleurtjes bewerkt.
De metalen stukjes op de tag met glossy accent vast geplakt. 
Wat in het ovaaltje komt heb ik met 2 brads vast gemaakt.

Dit is de verpakking.
Er zitten 12 labels in 6 bewerkt en 6 achterkantjes.
Hier kun je de labels vinden:

COOSA Crafts clear stamp #15 -  Word on background - Enjoy A7

Margreet van Coosa heeft gisteren een live uitzending gedaan
waarin zij 3 tages van een andere bundel heeft bewerkt.
Hier is de link naar die uitzending mocht je die willen zien.

Ik wil de nieuwe volgers welkom heten.
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.