ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 25 januari 2020

Tweede Tando label

Hier is mijn tweede tag van Tando
uit Bundel 3.





Dit zijn de kleuren verf waar ik mee heb gewerkt:
DecoArt: Rauw Umber, Turquoise Hue en Quinacridone Gold.
Cosmic Shimmer: Raw Umber, Quinacridone Gold.
In de Cosmic Shimmer zitten meer pigmenten 
daardoor zijn de kleuren heel intense wat ik mooi vind.
Ik heb hier met Crakle paste en Crackle glaze van DecoArt gebruikt.
Daarna heb ik die ingesmeerd met Antique past van Pentart.
Met een zachte doek weer wat weggehaald. 
Op de label die er achter komt te zitten heb ik met Resist spray van Ranger gebruikt.
Daarna met  Distress Oxide spray, stormy sky en vintage photo gewerkt,
Wat afgezwakt met wat water uit een sprayflesje. 
Daardoor kreeg een wat matte uitstraling.
Dat vond ik er goed bijpassen.

Hier vind je de labels:

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke.

1 opmerking:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.