ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 29 januari 2020

Coosa made by Suraya

Dit is mijn tweede blogpost van vandaag.
Scrol verder mocht je mijn eerste post willen zien.

Vanmiddag in de live uitzending zijn de nieuwe stempels gelanceerd.
Dit keer ontworpen door Suraya Hamming.

Margreet laat zien wat zij ermee heeft gemaakt en wat de 
Designteam hebben gedaan met deze nieuwe stempels.
De link vind je hier. Coosa Live 2020.

Dit is één van mijn inspiraties.
Het is echt heel iets anders dan ik ben gewend.
Het was best een uitdaging!
Dat heb ik ook tegen Margreet gezegd.
Hier moet ik uit mijn comfortzone komen wil ik
hier iets mee maken.
Gewoon gaan zitten was haar advies dan komt er wel wat.
Ik heb nl altijd een verhaal in mijn hoofd.
Die kwam maar niet.
Maar zoals jullie hierboven kunnen zien is het gelukt.
En wat vind ik het leuk.....
Ik ben om en hoop dat er een tweede serie gaat komen.
                                                      Hier vind je de nieuwe stempels:

 COOSA Crafts Clear Stamps #19 - Junk Journal Writings 01 by Soraya COOSA Crafts Clear Stamps #19 - Junk Journal Writings 02 by Soraya

                                 COOSA Crafts Clear Stamps #19 - Junk Journal Doodles A by Soraya COOSA Crafts Clear Stamps #19 - Junk Journal Doodles B by Soraya



                                                       COOSA Crafts Clear Stamps #19 - Junk Journal Collage 1 by Soraya

                                                                 Je vind ze Nieuw.

Bedankt voor je bezoekje en tot morgen.
Groetjes, Anneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.