ANNEKESCARDART creaties van papier

maandag 27 januari 2020

Tando Label 3

De derde label is ook klaar.
Dit is hem geworden.
Ik ben begonnen om mijn label met gesso in te smeren.
Daarna heb ik hier en daar gebruikte theezakjes geplakt.
De witte vlakken met Distress Oxide spray Tumbeld glas bewerkt.
Gedroogd met de heattool.
Daarna met Crackle Glaze van DecoArt de hele tag ingesmeerd.
Aan de lucht laten drogen.
Toen dat droog was heb ik de hele tag ingesmeerd met 
Antique Paste umbra van Pentart.
Met een tissue heb ik weer wat weggehaald.
Dat gaat heel goed.
Het blijft in de crackels van de glaze zitten.
Toen een stuk water color papier met Distress Oxide bewerkt.
Dit heb ik met de kleuren Tumbeld Glass en Frayed Burlap gedaan.
Daar de cijfers uit gestanst en opgeplakt.

De tweede label.
Deze wordt als hij klaar is aan de achterkant van de eerste label geplakt.
Die heb ik eerst in de gesso gezet.
De voorkant heb ik met Titan Buff  bewerkt.
De achterkant met Burnt Umber.
Beide zijn van DecoArt. 
De labels toen op elkaar geplakt,
De randjes met Burnt Umber bewerkt, dat doe ik graag met mijn vinger.
De tag afgemaakt met de kwastjes en metalen embellishments.

Het was heel erg leuk om te doen.
De labels  en stans die ik heb gebruikt vind je hier:

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.
Ik ga weer verder met de vierde label.
Als die klaar is laat ik hem hier weer zien.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.