ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 26 juli 2020

Find your path


Een mapje uit 1 vel scrappapier.
Het papier heeft een vage poederige uitstraling.





Samen met het filmpje hoop ik dat het wat duidelijk is geworden.
Linker bladzijde met lange dubbele tag.
De maten komen verderop in deze post.

 De onderste pocket die middenin het mapje zit.



 Beide middelste pockets naar links omgeslagen.
 Het lintje los van de dubbele label aan de linkerkant.
De dubbele labels is 8 x 29 cm dubbel gevouwen.
 Het craft strookje met het lintje is 3 x 9,5 cm.
Het scrappapier is 0,5 cm kleiner gesneden.
Ik heb 40 cm lint gebruikt van 3mm.

 De linker dubbele label die in de linker grote pocket zit.
De losse kaartjes in de pocket zijn 6,5 x 12 cm.
Rechter dubbele label open.
 Daar zit het envelopje onder op een pocket verwerkt.
De pocket is 6.5 x 9,5 cm.
Aan de bovenkant met een rondjes pons een hapje uit de pocket gehaald.
 Rechter dubbele label open.
Deze is 9 x 27 cm.
Aan de bovenkant zitten achter het scrapapier de twee magneetjes.
Die vallen op de twee magneetjes in het envelopje.
Envelopje open. Aan de binnenkant zitten twee magneetjes.
Dit heb ik binnenin aan de voorkant geplakt. Zo kon er nog wat
in het envelopje komen te zitten.

Label in de pocket met het envelopje.


Eerste dubbele label is 8 x 29 cm. Dit heb ik dubbel gevouwen.
de beide pockets zijn 5 x 7,5 cm.
Ook hier heb ik een hapje uitgehaald.
Linker kaartje onderop het plaatje is 8 x 12,5 cm.
De twee kleine labeltjes die in het midden van de pockets komen te zitten zijn
6 x 9 cm. Ik heb ze aan beide kanten beplakt met schrappapier.
Als laatste heb ik de tekst stickertjes geplakt.

 Hier is het patroon van het envelopje.
                                
Dit heb ik gebruikt.
STICKERJMA03
SCRAPSFL62
SCRAPSFL63
SCRAPSUB82 2X

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

7 opmerkingen:

  1. Ik vind hem heel leuk dankje wel voor de uitleg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend en bedankt voor de uitleg 👍🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig, zo leuk en zo'n mooi papier, dank je wel weer, ik ga het filmpje ook nog bekijken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedenmorgen.
    Wat maak je toch altijd van die mooie dingen prachtig ook weer deze mapje.
    Super bedankt voor de duidelijk uitleg en dat je dat met ons wil delen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.