ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 1 juli 2020

Doe meer met nr.17 Live bij Coosa

Dit is de achtste keer dat ik live ga bij Coosa.
Dit keer heb ik met de produceten van Studio Light gewerkt.
Ik heb wat ik gestanst heb bewerkt met stempels en stempel inkt.
Ik heb STENCILSL05 twee keer gestanst.
1 keer uit 300 grams Water Color paper.
De tweede uit dun papier die mooi bij mijn inkten paste.
Dat is om de binnenkant af te werken nadat de brads in mijn mapje kwamen.
Die heb ik eerst gekleurd met Distress Oxide en daar na de stempels 
gezet met verschillende kleuren inkt. Die vind je onderaan het bericht.


Ik heb aan de boven en onderkant twee klepjes gemaakt om 
de boekjes en envelop in mijn mapje te houden.
Dat heb ik met een stuk Water Color paper gedaan.
Ik heb 2 stukjes van 7 x 9,5 cm gesneden.
Die heb ik aan de 7 cm gerild op 3-2-2 gerild.
De hoeken afgerond met een pons. 
Dit heb ik op de flapjes die op 3 cm gerild zijn.
Op de andere kant van dit stukje papier ( die 2 cm is) 
heb ik dubbelzijdig tape geplakt en de randjes iets schuin afgeknipt.
Ik heb toen de tape eraf gehaald en in mijn mapje geplakt.
In de live kun je dat misschien beter zien.

 Zo maak je hem open en zitten er 2 boekjes in samen met een envelop


Aan de binnenkant van de blauwe variant het ik nog een strookje en de klep ook gestanst
van water color papier.
Die heb ik daarna ook met stempels en inkt bewerkt en ze toen opgeplakt.
Hier ook de twee boekjes en de envelop.
Ik heb met deze producten gewerkt.
Het mapje: STENCILJL05
Boekje:STENCILJL256
Envelop: STENCILSL257
Stencils : MASKSL34 en 37
Stempels: STAMPSL451
STAMPSL455
Voor de groene variant heb ik met deze kleuren Distress Oxide gewerkt.
Old Paper-Bundled Sage-Speckled Egg.
Voor de blauwe heb ik deze kleuren gebruikt:
Tumbeld Glass- Broken China- Faded Jeans.
Voor beide heb ik ook met Archival Inkt gewerkt.
Dat heb ik met deze kleuren gedaan:
Watering Can - Shadow Grey - Seafaber
Om de randjes te kleuren heb ik gewerkt
 met Distress Ink Pumice Stone.
Ik was dit keer wat warrig waardoor dit niet mijn beste live was.
Dat kan gebeuren, volgende keer beter.
Wil je toch de live zien die vind je hier.
Tevens kun je daaronder de producten
 vinden waar ik mee heb gewerkt.

Ik wil graag weer twee nieuwe volgers welkom heten.
Leuk dat jullie mij willen volgen.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

2 opmerkingen:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.