ANNEKESCARDART creaties van papier

maandag 20 juli 2020

Doe meer met nr.19 Pocket met mapje

Mets een nieuwe stans van Studio Light de STENCILSL298
heb ik deze pocket gemaakt met een mapje erin.
Ik heb daarvoor de stans 3 keer uit gestanst.

Hier een kort filmpje.



Het lint is 60 cm van 6mm breedt.
Plak dit aan de achterkant vast met een plakbandje
voor dat je de achterkant met designpapier afwerkt.
Voor op het klepje heb ik 4 gaatjes gemaakt nadat ik het heb beplakt.
Daar heb ik het lint door geregen.
Daarna een strik gemaakt.
De cirkel is zo groot dat hij tussen de twee vakjes past.
Ik heb een heel dun streepje lijm aan de twee 
zijkantjes en de onderkant gedaan. 
Mijn cirkel van craft papier is 9 cm in doorsnee.
Het designpapier is iets kleiner.

 




Patroon envelopje.
Snij een stuk van 13,5 x 19,5 cm.


 Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:
Stans: STENCILKSL298
Papier blok: PPJMA06
Ik mag alweer 2 mensen welkom heten.
Leuk dat jullie mijn werk willen volgen.
Bedankt voor je bezoekje.
Groetjes, Anneke


5 opmerkingen:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.