ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 4 juli 2020

Kaart in een hoesje

Dit is mijn tweede kaart met de nieuwe stempels van Coosa.
Het is een hoesje met een kaart erin.
 Het kaartje wat in het hoesje zit is 9,2 X 15 cm.

  Het kaartje wat in het hoesje zit is 9,8 X 15 cm.
Ik heb de stempel met Versamark gezet en daarna met zwarte
 embossing poeder bewerkt.
Daarna met de heattool alles bewerkt.
Ik heb daarna een stukje kraft papier gesneden van 
van 9,7 x 5,4 cm
Die heb ik gevouwen nadat ik de stempel met alleen
 de bovenste regel heb gestempeld. ook weer met Versamark en zwarte embossingpoeder.
Dit heb ik toen met twee kleine nietjes aan de bovenkant vast gezet.
 Het hoesje heb ik ook van kraftpapier gemaakt.
De maten staan hieronder.
Rechtsboven heb ik de stempel Oost -West gezet met
 Versafine onyx black inkt.
Daarna heb ik de ruitjes gestanst met een stans van Tim Holtz.
Toen mijn rillijnen gevouwen en vast geplakt.
Als laatste heb ik de randjes met Distress Inkt Walnut stain bewerkt.

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:
PRE-ORDER - COOSA Crafts Clear Stamps #21 - Home - Bij Ons Thuis (NE) A6   
  home-bij-ons                     dutch-oost-west      
                                              
Sizzix Thinlits Dies 4/Pkg by Tim Holtz - Mixed Media (660220)


Ik mag weer iemand welkom heten wat leuk dat jij mijn werk wilt volgen.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke



1 opmerking:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.