ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 10 september 2020

3 mapjes gemaakt met Jenine's Mindfull Art Collection

Ik heb drie losse mapjes gemaakt.
Dit heb ik met de nieuwe lijn van 
Jenine's Mindful Art Collection van Studio Light.
Alle drie de mapjes hebben dezelfde binnenkant.
Links zit dus overal een envelopje.
Op de laatste bladzijde zit bij alle drie de
mapjes een dubbelgevouwen kaartje.
Ik heb nog een variant gemaakt.
Die vind je Hier . Dit zijn geen losse mapjes maar
op elkaar geplakt.

Hier een filmpje hoe het eruit ziet.


Grootste mapje
Voorkant
Achterkant

 Middelste mapje
 Voorkant
 Achterkant




 Kleinste mapje
 Voorkant
 Achterkant

Hier kun je zien hoe ik het heb gemaakt.

 De patronen van de 3 envelopjes vind je
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke


2 opmerkingen:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.