ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 25 september 2020

Live Coosa 24-09-2020

Gisteren ben ik weer Live gegaan.

Ik heb een grote pocket gemaakt waar labels in en op zitten.

Dat  heb ik met de nieuwe stempels van Coosa gedaan de Postal Flowers.

Ook heb ik de ticket stempels erbij gebruikt. Die zijn er gelukkig weer.

Het papier, twee label pocket stansen en het envelopje zijn van Studio Light.

De grote pocket op de foto hieronder is van Elisabeth Craft Design.

Achterkant
Voorkant
De labels in de pockets.
                                 
Het kleine zig zag boekje op de label.



                                           Het envelopje waar ik het met tickets zeg wat ik graag wil zeggen!
Ik heb er 2 blank gelaten waar ik zelf wat op wil zetten.




                                                        De link naar de LIVE vind je  HIER 

Onder de LIVE in de webwinkel staan alle producten die ik heb gebruikt.

IK wil graag José en Karin bedanken voor jullie reactie op mijn vorige blogpost.

Leuk dat jullie de moeite hebben genomen om dit te doen.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke

3 opmerkingen:

  1. Wauw wat mooi Anneke ik ga je filmpje zeker eens terugkijken.
    Ik heb een andere post van je gemaakt die van 18 aug. Lag al zo lang te wachten op mijn bureau...eindelijk af en komt binnnenkort op mijn blog, heb je link erbij gezet.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt Anneke.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit heb je weer heel mooi bedacht en gemaakt Anneke. Leuk dat mini-harmonicaboekje op het label. Alles ziet er weer tiptop verzorgd uit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.