ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 9 september 2020

Coosa Live: stoer voor een man!

Dinsdag 8 september ben ik live gegaan voor Coosa.
Ik heb van 3 grote enveloppen een stoer mapje voor een man gemaakt.
Daarnaast nog 1 langwerpige envelop die ik door de helft heb gesneden.

Voorkant.
 Achterkant
 Eerste deel open.
 In de pocket van de envelop zit deze grote kaart.
Voorin zit een pocket waar ik 2 labels heb in gedaan.
Het mapje zit nog dicht. Je kunt die pagina hier goed bekijken.

 Eerste 3 pagina's.
Hier zie je de ene kant van de twee kleine pockets die ik heb gemaakt.
Daar zitten 2 grote labels in.
 Hier kun je de andere kant zien van de twee pockets met de 2 grote labels erin.
 Hier zie je de derde pagina.
 Dit is een foto van de 3 delen van de 3 enveloppen.
De voor, achter en middelste deel.

Hier vind je de live uitzending.
LIVE een-stoer-project-van-anneke-08-09-2020/
Ik wil Carla, Annet, Els bedanken voor jullie reactie.
Er is nog een reactie maar daarvan weet ik geen naam.

In de webwinkel onder de live kun je vinden wat ik hiervoor heb gebruikt.
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

2 opmerkingen:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.