ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 19 september 2020

Tweede kaart met de winter charms

 Weer een kerstkaart gemaakt met de Winter Charm van Studio Light.

Dit keer een kaart met 1 pocket.

    
                                     Hier is een filmpje hoe je de kaart goed kan bekijken.
                                                                                    





Hier het tweede filmpje hoe ik de kaart heb gemaakt.


Dit heb ik gebruikt om deze kaart te gebruiken:
Paper pad PPWC157
Die cut boekje EASYWC665
A4 vel BASISWC331

Ik wil José, Annet, Jacqueline, Bolletjeslucky en 
Grietjes 52 bedanken voor jullie reactie op mijn vorige post.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke


2 opmerkingen:

  1. Weer super!! En zo fijn met de uitleg...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn complimenten je maakt prachtige kaarten en je filmpjes zijn heel duidelijk. Je krijgt er gelijk inspiratie van om het ook te gaan maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.