ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 13 september 2020

Kerstkaart met envelopjes

                                           Ik heb een kerstkaart gemaakt met het nieuwe 
                                                     envelopjes stans van Studio Light. 

                                              

Hier is een klein filmpje.

                                         

Ik heb er een zakje voor gemaakt.
Die vind je onderaan deze post.
                                         
                                                       






Patroon van het zakje.


Dit zijn de producten die ik heb gebruikt.
Envelopje. STENCILSL319
Pocket met label. STENCISL274
Kaart. STENCILJL11
Papier. SCRAPWC92 - 93 en 95
Die cut boekje. EASYWC665
Ik wil Caroline, Carla, Jacqueline, Creaine en Monique 
bedanken voor de reacties op mijn vorige blogpost.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

5 opmerkingen:

  1. Het is weer een beauty Anneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook dit is weer erg leuk. Mooi die kleine envelopjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi Anneke, dit is gewoon een kerst-cadeautje ;) Je bent een kei in het maken van creaties met flapjes, tabjes en pockets. Gaaf hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het weer mooi,ben nog steeds verbaasd,dat je de mooiste creaties maakt
    ,met wat eenvoudige dingen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.