ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 10 september 2020

Mapje Sweet Flowers

Ik heb het mapje nog een keer gemaakt.
Dit heb ik met de Sweet Flowers gedaan van Studio Light.
Ik heb dit keer de mapjes op elkaar geplakt.
Dan hoeft alleen de bovenste gedecoreerd te worden.
Alle drie hebben het zelfde binnenin alleen wat groter.
Patronen van de envelopjes vind je onderaan dit bericht.
Hier kun je het filmpje zien.












Hier is een filmpje hoe ik het heb gemaakt.

                                                 
Hier zijn de patronen van de drie envelopjes.


Jacqueline en Monique bedankt voor jullie reacties op mijn vorig blogpost.

                                 Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
                         Groetjes, Anneke

5 opmerkingen:

  1. Heel leuk met al die vakjes!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartelijk Bedankt, ik kwam op een andere site terecht.
    Ik had denk ik niet voldoende door geschrolt.
    Heel leuk, ga ik zeker ook eens maken !!
    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super!!!
    groetjes Ine
    creaine-cards@blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.