ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 12 december 2020

Live voor Coosa

Dinsdag ben ik live gegaan bij Coosa.

Ik heb een mapje gemaakt voor de kerst met de nieuwe Kerststempels.

Mapje aan de voorkant.
Voor en de achterkant.
Binnenkant met de zakjes.

Binnenkant zonder de zakjes.
Voorkant van de zakjes.
Achterkant.
Zakjes met de twee labels.
Hier vind je de link naar mijn live uitzending.

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt.
Coosa stempels: Christmas Hugs  1-2-3 en 4. Laugh fly
Stencils Studio Light: MASKSJMA 04-05 GRUNGE MASKSL 35.

Els dankjewel voor jouw reactie op mijn vorige post.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

1 opmerking:

  1. Je maakt steeds hele mooie creaties Anneke. Echt super hoor!!
    Deze achtergrondjes zijn ook erg mooi en zal het filmpje nog eens bekijken.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.