ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 20 december 2020

Doe meer met nr.25 Mapje met de Planner Scrap Collection Studio Light

De Planner Scrap Collection van Studio Light heeft ook nog andere tinten.

Die heb ik nu gebruikt voor dit mapje.

Ik heb dit gemaakt van 1 vel 30x30 papier.

In het filmpje onderaan dit bericht laat ik dit zien.

Voorkant.

Ik heb de stans onderaan omgevouwen om een pocket te maken voor mijn label.

De label blijft in het vakje zitten door een magneet.

De voor en achterkant kan omgeklapt worden. Door de magneetjes blijft de label erin zitten.


Achterkant.

 Die heb ik net zoals de voorkant gemaakt.

Als het strikje aan de zijkant open word gemaakt krijg je de binnenkant te zien.
De voorkant kan ook omhoog geklapt worden.
Hier heb ik pockets geplakt met labels erin.

Ook de achterkant kan open geklapt worden.

Hier heb ik ook vakjes voor gemaakt waar labels in zitten.

Ik het grote vak onderaan zit een grote tag die ik aan de bovenkant om heb gevouwen. Dit sluit door een magneetje.




Hier is mijn eerste You Tube filmpje.

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:

Scrappapier: SCRAPSL 114-115.

Stansen:

 STENCILJL 01 - STENCILJMA 01 - BASICSDC 52

STENSILSL 339-343-344-345-349-360-

Stempel: STAMPSL513

Monique dankjewel voor jouw reactie op mijn vorig blogpost.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke

2 opmerkingen:

  1. Dag Anneke, ik volg je al een tijdje op you tube, wat maak jij mooie dingen, je legt het ook altijd héél goed uit. Dank je wel hiervoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.