ANNEKESCARDART creaties van papier

maandag 28 december 2020

Eerste pagina's in mijn Art Journal/Planner



                         Dit jaar wilde ik met  Kerst iets gaan doen wat nieuw was voor mij.

Dat was werken in mijn nieuwe Art Journal.

Ik wilde ontdekken of het wat voor mij was en het antwoord is ja!

Zo ziet mijn Journal eruit.

Op het kaartje staat: "Let The Adventures Begin."
Een avontuur was het en hier is mijn creatieve reis.

Onderaan dit bericht staat mijn filmpje.
Het eerste klepje omgeslagen.

Labeltje onder de banner.
Eerste kaartje met een label.

De tweede stapeltje in mijn vakje.

Dicht kaartje met een label.

In het andere vakje zitten nog3 kleine labeltjes.

Daar staat dit op.

Alle losse kaartjes en labels.
In de andere pagina zit hetzelfde als hierboven.

Hier is mijn video daar leg ik uit hoe ik dit heb gemaakt.

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt. Alles is van Studio Light.

Scrappapier:

SCRAPSUB 81. SCRAPUS 104-105-109 . SCRAPWC 92-94-95

Stansen: 

STENCILSL 335-349-350-360. BASICSDC 53

Restjes uit 2 Paperpads: 

PPSL151-153

Els dankjewel voor jouw reactie op mijn vorige post.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke



5 opmerkingen:

  1. Nou Anneke, Super mooi gemaakt !!! En dat is dus nog maar het begin, zeg jij, helemaal geweldig !
    Ben benieuwd naar je vervolg .
    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O deze pagina's zijn toch ook erg leuk Anneke en wat zijn er leuke details te bewonderen. Die labeltjes met 20 20 erop vind ik leuk.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi weer Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi 👌
    Deze manier van werken en kleuren vind ik echt mooi. Per dag bijhouden is niks voor mij.
    Groetjes YvonneBB

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik gebruik hem niet als planner dus hoef ik het niet elke dag te doen dat is ook niks voor mij!

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.