ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 25 december 2020

Live voor Coosa

Deze week ben ik live gegaan voor Coosa.

Ik heb een techniek laten zien. 



Hier vind je de live mocht je het willen zien.

HIER

Mocht het beeld waas zijn kun je het afsluiten en opnieuw weer starten.

Ik heb met de volgende producten gewerkt.

Coosa:

Postal flowers 2

Postal Flowers 4

Tickets 1

Tickets 2

Versa Fine Clair Nocturne ( zwart)

Distress ink:

 Iced Spruce - Speckeld egg - Frayed Burlap - Antique Linnen.

José dankjewel voor jouw reactie op mijn vorige blogpost.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke

1 opmerking:

  1. Ja de live heb ik gezien en zo leuk hoe je al die labeltjes hebt verwerkt.
    Ziet er mooi uit.

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.