ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 1 december 2020

Iets leuks voor jou

Dit is een cadeautje voor iemand die een kitten heeft of voor
 iemand die een poes uit het asiel heeft gehaald.
Dit heb ik met de nieuwe embossingfolder van Coosa gemaakt.
Het is een kaartje met een doosje kattenvoer.

Het is een dubbel kaartje waar ik kaartjes voor heb gemaakt

Dit is het kaartje wat in de voorkant zit.


Hier de drie kaartjes.


Ik wil nog een speeltje kopen en het bij elkaar inpakken.
Dan komt dit kaartje erop.

Hier is het patroon van het doosje met het deksel.
Doeke heeft dat voor mij gemaakt en daar ben ik heel blij mee.
Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:
Coosa wax zilver, brons en koper.

Ik mag weer 2 nieuwe volgers welkom heten.

Leuk dat jullie mijn creatief dagboek wilt volgen. Miranda, José en Els
 dankjewel voor jullie reactie op mijn vorig blogpost.
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

6 opmerkingen:

  1. Nou daar maak je de nieuwe poezen-eigenaar vast heel blij mee Anneke. Leuk bedacht en uitgevoerd. Mooi zoals je de embossing bewerkt hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer erg leuk gemaakt Anneke en ook leuk om voor kerst onder de boom te leggen.
    Dankjewel voor het patroon en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi,als ik die embossingfolder ook heb van de poezen,ga ik die doosje ook proberen te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit weer prachtig gedaan Anneke. Het doosje is prachtig maar ook het kaartje gemaakt van labels is heel mooi!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk ideetje om voor een poezenliefhebber te maken, bedankt voor de tip en het patroon.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.