ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 9 juli 2021

Boekje gemaakt met Sl-ES-CD 38 van Studio Light

Het is even tijd om een makkelijk boekje te maken.

De stans is zo mooi en leuk dat er niet veel meer nodig is dan de dingentjes

 die in de vakjes komen te zitten.

Ik heb geprobeerd alles op te schrijven van wat ik heb gebruikt.

Je kunt zelf natuurlijk kijken wat je hebt. Of je knipt zelf leuke kaartjes en labels.

Onderaan dit bericht vind je mijn video waarin ik alles laat zien en uitleg.

Het boekje is 11x14,5 cm.

Ik heb een stuk van 14,5x22,5 cm gesneden.

Die heb ik gerild op 11 en 11,5 cm. Zo ontslaat er een rug in het boekje.

Dit heb ik 3 x keer gedaan. Toen ik ze af had heb ik ze op elkaar geplakt.

Je kunt natuurlijk doorgaan of alleen maar 1 deel maken als kaart.

De voorkant is ook met dezelfde  stans gemaakt.
In het filmpje leg ik dat uit.
De grote label is 8,5 x 12,5 cm.
De twee kleine kaartjes zijn 3,5 x 9,5 cm.
Ik heb alles gestanst wat in dit vakje zit.


Ik de onderste twee vakjes zit een kaartje die ik heb dubbelgevouwen.
Ik heb daarvoor een stuk van 5x19 cm. Dat heb ik dubbel gevouwen.

Alles wat in deze vakjes zit heb ik ook allemaal gestanst.


 Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:

Stans: SL-ES-CD 37-38. 

BASICSDC 57-58.

STENCILSL 339.

  SL-GR-CD 22-27.

SL-ALS-CD 02.

   JMA-NA-CD 21.

                      Scrappapier: JMA-NA-SCRAP 33-34-38.

Paperpad: JMA-NA- 01.

              Stempels: JMA-NA-STAMP 20-21.

     Washitape: WHASHIJMA 02.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

5 opmerkingen:

  1. Deze is weer prachtig Anneke en leuk hoe je van elke stans weer iets bijzonders kan maken.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waanzinnig leuk ook weer Anneke, echt zoveel leuke ideetjes bedankt daarvoor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke creatie, wat leer ik veel van je. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.