ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 21 juli 2021

Zeg het met een planner ring en labels.

Het is soms net zo fijn om te geven dan te krijgen.

Ik ben begonnen om een jongen van 14 die 1 week per maand in het 

ziekenhuis ligt voor een zware kuur. 

Daar heb ik een label opgestuurd met een plannerring.

Daarna stuur ik regelmatig een label/kaartje  die hij aan de ring kan hangen.

ER kunnen 6 labels/kaartjes aan een ring.

Je kunt dit ook naar iemand sturen die eenzaam is, een dierbare hebben verloren of zomaar.

Je kunt deze labels ook aan een bosje bloemen hangen.

Ik heb nergens tekst opgezet.
Dat doe ik voordat ik hem opstuur.

Ik heb al 2 labels gestuurd dus die kan ik niet meer laten zien.
Deze 4 wel.
Dit is de tweede serie.
Bij het eerste kaartje of label stuur ik dus weer een planner ring mee.
Daarna kan hij die verder vullen.



De label rechts heeft aan beide zijdes een kaartje en een kleine label.



De label rechts heef aan beide zijdes een band waar een kaartje in komt te zitten.
Het kaartje is dubbel gevouwen.


Alle producten zijn van Studio Light.

Dit zijn de paper pads die ik hiervoor heb gebruikt.

Het leuke hieraan is dat een ook vellen bij zitten met kaartjes en plaatjes.

PPCNB159 

 PPJMA06 ( hier zitten geen plaatjes bij).

STANSBLOKSL100

A5MPPSL 157-161-162.

Stansen: 

STENCILSL 274-275-277.

SL-ES-CD 12-39.

Planner ringen zilver RINGSSL03

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.


7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee Anneke. Mooie labels heb je gemaakt 👍🏻!!!
    Groetjes en liefs, Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke labels en leuk om die met dat mica is een leuk idee.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou van die labels. Super leuk,

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.