ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 18 juli 2021

Doe meer met SL-ES-CD 27 van Studio Light

Ik vind het leuk om te kijken of ik meer met een stans kan doen.

Dat is vandaag weer gelukt.

Onderaan dit bericht staat een filmpje waarin ik uitleg hoe ik het heb gemaakt.

De maten geef ik in het filmpje.








Dit zijn de producten waar ik mee heb gewerkt.
Stans: SL-GR-CD 27
Label stans: SL-ES-CD 37
Paper Stack Another Love Story : SL-ALS-MPP 01
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

 

7 opmerkingen:

  1. leuke verwerking van de studiolight stans.
    Ik vind de details heel mooi!
    groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Tine voor jouw compliment. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  2. Wat mooi gemaakt met die verborgen labels Anneke. Mooi papier heb je gebruikt, een beetje dromerig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Miranda. Mooi papier inderdaad en wat jij zegt is helemaal waar beetje dromerig! Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  3. Heel mooie gemaakt deze cadeau envelop en leuk met magneet sluitingen.
    Eens kijken of ik tijd heb om deze creatie te maken.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Els voor jouw compliment. Als je het gaat maken succes en heel veel plezier. Plezier heb ik zeker gehad tijdens het maken.
      Groetjes,Anneke.

      Verwijderen
  4. Ik ben fan van al jou creaties, ze zijn stuk voor stuk zeer mooi gemaakt en zo knap om zo veelzijdig om te springen met de stansen, wat krijgen we hier veel ideetjes door. Dank je wel, groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.