ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 20 juli 2021

Kerstmapje met stencil SL-ES-CD 39 van Studio Light.


Mijn eerste kerst mapje van 2021.
Christmas in Juli.
Deze stans  een van mijn favoriet.
Onderaan dit bericht vind je de video waarin ik het uitleg hoe ik het heb gemaakt.



Mapje voorkant open.
De labels.
Eerste twee pagina's.
De maten van het papier om de basis te maken voor het mapje is 16 x 24,5 cm.
Hoe je het moet vouwen en inknippen leg ik in mijn filmpje uit.
Label die in de pocket zit.
Grote pocket die in het mapje zit.
Binnenkant van het mapje wat in de pocket zit. Daarin zit ook een kaartje.
Laatste twee pagina's.
In de pocket zit een kaartje en een label.
Alle losse kaart, mapje en labels die ik in dit project heb verwerkt.
LET OP! Ik ben niet helemaal duidelijk geweest in mijn filmpje met een tip die ik heb gegeven.
Je legt de stans op het vel met plaatjes en plak die vast. Je knipt hem langs de rans uit en haalt hem dan door je stansmachine. Dit laatste had ik er niet bij gezegd.

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:
Scrappapier: SL-USC-SCrap 61 en 66.
Stansen: SL-ES-CD  11-39 en 63.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende blogpost van mij.
Groetjes, Anneke.

 

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kerst mapje ,zoveel op te zien. Prachtig papier gebruikt.
    Leuke labels erbij.
    Het filmpje ga ik nog een keertje bekijken als ik rustig de tijd heb.
    groetjes Marjen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige creatie heb je met deze nieuwe veelzijdige stans gemaakt.
    Heel leuk die labels!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, het model, de kleuren en het papier, groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo Anneke wat een ontzettend leuk mapje, met veel plezier naar gekeken. Ga hem zeker maken.....ik laat het je weten als ik hem heb geplaatst dankjewel vd uitleg.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.