ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 15 juli 2021

Twee pagina's in mijn nieuwe grote planner met twee slimline enveloppen.

De grote envelop voor een slimline kaart is ook goed in de planner te gebruiken.

Dit is SL-ES-CD 36 van Studio Light.

Zoals jullie van mij gewend zijn heb ik een video gemaakt waarin ik alles laat zien en uitleg.

Die vind je hieronder.

Linker pagina.

Rechter pagina
Het envelopje met memories is omgeslagen.
Op de grote envelop zit een pocket met een label.
In de grote envelop zit een grote kaart.
De achterkant van de grote envelop.
Een kleine bladzijde omgeslagen.
De tweede kleine pagina omgeslagen.
Pagina leeg.
Grootste pocket hele pagina.
Tweede van boven 14,5 cm
derde van boven 11 cm.
kleinste pocket 2 cm. 
Labels en boekje bovenste pocket.
Labels en kaartje tweede pocket.
Labels derde pocket.
Kaartjes kleinste pocket.
Dit zijn de producten die ik heb gebruikt.
Alles is van Studio Light.
Stans;

SL-ES-CD 11-12-36 en 37.

SL-PES-CD 04-07 en 09

SL-ALS-CD 02.

SL-GR-CD 27

JMA-NA-CD 21

Scrappapier:

JMA-NA-SCRAP 33-34-38 en 39.

Paper pads:

JMA-NA-DCB 01 en 02.  JMA-NA-MPP 01 en 02.   JMA-NA-STIC 01.

Planner: SL-PES-PLAN 01

Inhoud planner: SL-PES-PLP 02.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke


4 opmerkingen:

  1. Wow wat een mooie pagina's heb je gemaakt met de enveloppenmal. En wat heb je weer veel leuke labels bedacht.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had nog een vraagje over deze planner : het mooie papier van Jenine, hebt u daar telkens 1 exemplaar van gebruikt of meerdere ? Ik wil dit graag bestellen en de trap hebt u meerdere keren gebruikt , op de grote pagina rechts maar ook op de envelop. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel. Ik ga morgen voor jouw kijken en kom er op terug. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.