ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 6 juli 2021

Doe meer met SL-ES-CD 39 van Studio Light

Ik heb ne een kaart met envelop gemaakt met een nieuwe stans van Studio Light.

Daarnaast is het gelukt om er meer mee te doen. Dat is een mapje met een klein boekje erin.

Ik heb dit met het nieuwe papier van Jenine's Mindful Art Collection.

Zoals jullie van mij zijn gewend heb ik ook een video gemaakt waarin ik uit

leg hoe je meer uit deze stans kunt halen.

Voorkant.

Achterkant.

Kaart uit de envelop.

Kaart open en de voering van de envelop die je ook kunt gebruiken. Ik heb hem er los ingedaan.

Mapje aan de voor en achterkant. Daar zitten de vakjes.

Het boekje die aan de binnenkant zit.

Achterkant van het boekje.
Pockets open van het mapje.
Kaartjes in de twee pockets.
Dit zijn de producten van Studio Light die ik heb gebruikt:
Stans: SL-ES-CD 37
Ovaal: SL-ES-CD 17
                                              Scrappapier: JMA-NA-SCRAP 33-35-36-39 en 40
                 Stikkerboekje: JMA-NA-STIC 01
Stempels:JMA-NA-STAMP 18 en 20.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
                                                                        Groetjes, Anneke.

5 opmerkingen:

  1. Wat heb je een pracht creatie gemaakt en mooi met de vogel en bloemen.
    Bedankt voor de uitleg.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Dankjewel! Het boekje schuif je onder het elastiek door. In het filmpje kun je dat goed zien. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.