ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 22 augustus 2021

Give Away 900 volgers op YouTube

Dit mapje heb ik met een van de nieuwe Project Blocks gemaakt van Studio Light.

SL-ES-DCB04 die heb ik gecombineerd met Paper pad Pastels SL-ES-PP05.

Daar heb ik er 2 van gebruikt.

De plaatjes die er op staan ter inspiratie heb ik ook gemaakt voor Studio Light.

Daar ben ik beste een beetje trots op.

In 1 week tijd 122 nieuwe volgers, ik kan het bijna niet geloven.

Jullie waarderen wat ik doe, daar ben ik heel erg blij mee dus geef ik dit mapje weg.

Je kunt tot volgende week zondag 12 uur een reactie onder mijn filmpje op YouTube

achterlaten en daar trek ik een winnaar uit.

De link naar mijn filmpje vind je onderaan dit bericht.

Eerste twee pagina's.
De andere kant.
Kaartje in het vakje.
Label en kaart in de pocket bovenin.
Alle labels uit deze 2 pagina's.
Bladzijde 3 en 4.
Kaart die bovenin zit en de twee labels.
Bladzijde 5 en 6.
Bladzijde 4. 

Alle kaarten en labels van deze 2 pagina's. 
Achterkant van het ene kaartje waar het envelopje in zit.
Bladzijde 7 en 8.
Bladzijde 7.
Kaarten en labels van bladzijde 7 en 8.

Bladzijde 9 en 10.
Kaarten bladzijde 10.
De link naar mijn YouTube kanaal vind je HIER
Het is tevens een GIve Away omdat ik 900 abonnees heb.
Meer hierover op mijn YouTube kanaal.

De producten die ik heb gebruikt noem ik in mijn filmpje op het moment dat ik het laat zien.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke. 

7 opmerkingen:

  1. Je maakt ook prachtige creaties en je legt het zo rustig uit, dus fijn te volgen.

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je nieuwe volgers, je zit zo aan de 1000. Ik hoop dat je dit nog lang blijft doen en petje af voor de vele leuke ideetjes die je telkens weer aan ons laat zien. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Josee voorlopig ga ik nog niet stoppen. Ik doe het met veel plezier ook al is het veel werk. Vooral voor mensen als jij die steeds weer een lieve reacties achter laat!

      Verwijderen
  3. Ik had hem al op You Tube gezien en het is een pracht mapje!!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat weer prachtig Anneke en wat een goede uitleg Echt super
    Jij kunt dit zo goed
    Ik ben je weer gaan volgen,
    Kom je mij ook weer volgen , ik heb nl weer een nieuwe blog......laatste poging
    Ik kan mijn oude weer niet plaatsen oo fb , ze zeggen dat het aanstootgevend is
    deze blog Craft and color lukt wel .
    Maar ben helaas wel al mijn volgers kwijt.
    lieve groetjes Corryxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Corry. Ik ga op Facebook kijken of je daar een link hebt voor jouw blog. Tuurlijk wil ik jouw ook volgen op jouw blog!

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.