ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 7 augustus 2021

Mapje met kleine kaartjes en labels.

Ik ben weer een paar dagen zoet geweest om dit mapje te maken.

Dat is voor mij heerlijk om te doen.

Onderaan dit bericht vind je mijn video.

Voorkant.

Vakjes op de voorkant. Dit heb ik op een dubbelgevouwen kaart geplakt.
De kaart is 9 x14 cm.
Het vakje wat daar bovenop komt is 12,5 x 13,5 cm.
Op de 12,5 cm heb ik een rillijn gemaakt op 4 cm.
dit is de pocket van dit deel.
dat komt dus op de kaart te zitten.
De labels en kaartjes.
De kaart open.
Het eerste deel wat omhoog klapt.

Het zigzag kaartje.
Het zig zag kaartje open.
Het zig zag kaartje open naar de andere kant.
Het geheel naar links open geklapt.
Kaart uit de grote pocket die links zit.
De kleine kaartjes in de pocket.
De grote label in de pocket aan de rechterkant.
Alle kaartjes.
Kaart open geklapt naar rechts.
 Twee pockets met labels.
Achterste deel naar boven geklapt.
De kaartjes die boven in zitten.

Het zig zag boekje.
Het andere deel.
Achterkant.
Kaartjes uit de achterkant.
Hier is mijn video. Veel kijk plezier!
Ik heb met de volgende producten gewerkt.
Paper pad: Sl-ES-MPP05
Stempel: SL-GR-STAMP343
Washi tape: SL-GR-WASHI04
Stansen: SL-ES-CD76
SL-ES-CD63
STENCILSL371.
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke.
                                              
 

8 opmerkingen:

  1. Wat weer een kunstwerk!
    Mooi gedaan.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Monique voor jouw lieve reactie. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  2. Wat begint de zondagmorgen voor mij weer gezellig met een leuk filmpje.
    Erg leuk al die kleine kaartjes en labeltjes en wat leuk met magneetjes. Het vellum en mica met die mooie fijne stans is ook zo leuk.
    Een heel mooi veelzijdig mapje Anneke en dankjewel voor de uitleg.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief Els, dankjewel dat jij jouw zondag met mijn filmpje ben begonnen.
      Ook bedankt voor jouw uitgebreide reacties die jij mij altijd geeft.
      Groetjes, Anneke

      Verwijderen
  3. Tja... wat kan ik nog zeggen? Je blijft ons verrassen.

    Hartelijke groeten
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Dankjewel Betty voor jouw reactie, lief! Groetjes, Anneke.

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.