ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 10 augustus 2021

Kerst met de nieuwe Essentials SL-ES-CD76

Hier weer eens een kaart.

Ik maak graag mapjes en boekjes maar ook kaarten.

Dit is een kart voor speciale mensen.

Onderaan dit bericht vind je een video met uitleg.

Voorkant.

labels in de voorkant.
Achterkant.
Mapje open.
Hoesje uit de linker pocket.
Kaartje wat in het hoesje zit.
Pocket aan de rechterkant.
Kaartje wat in de voorkant op de pocket zit.
Alle kaartjes en labels.
Dit zijn de producten die ik hiervoor heb gebruikt:

Scrappapier: SL-USC-SCRAP 62-64-65-66.

Paper pad: SL-ES-PP07.

Stans: SL-ES-CD 11- 60 en76.

SL-ALS-CD02.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.


9 opmerkingen:

  1. Een super leuke kerstkaart voor een special iemand.
    Weer hele leuke details Anneke. Het mica vind ik super leuk!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kaartje, bedankt voor het voorbeeld

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief al die reacties die jij hebt gegeven op bij verschillende creaties van mij. Dat jij daar de moeite hebt genomen om in één keer op al deze Posts een reactie hebt gegeven en allemaal verschillend. Dankjewel daarvoor!

      Verwijderen
  3. Ook deze creatie is helemaal mijn ding, wat een mooi papier ook. Ik leer zoveel bij en ga het zeker ook eens proberen. Heb pas mijn nieuwe hobbykamer dus heerlijk om in te gaan knutselen en handig dat ik het ook kan laten liggen als ik nog niet klaar ben. Bedankt weer voor de vele tips. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een SCHITTERENDE kaart Moet meer bij je kijken Gtoetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze allemaal fantastisch Anneke maar compleet blut als ik alle stansen zou kopen, geniet er wel van 😉

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.