ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 15 augustus 2021

Mapje met Sl-ES-CD36 en JMA-NA-CD20 in de hoofdrol.

Hier is weer een mapje.

Het is een Give away op mijn YouTube kanaal.

Ik heb in drie weken tijd 116 nieuwe abonnees gekregen na mijn vorige Give Away.

Nadat ik het filmpje had gemaakt zijn er nog weer 2 bijgekomen het waren er toen 818!

Ongelooflijk ik weet niet wat mij overkomt.

Iets maken er een blogpost en een filmpje maken kost heel veel tijd.

Ik doe dit met liefde omdat jullie het zo waarderen!

Link naar het filmpje vind je onderaan deze post.

Daar kun je een reactie achterlaten mocht je mee willen doen met de Give Away!

Voorkant.

De pocket is 10 x 14,5 cm. Snij een stuk cardstok van 12 x 15,5.

Ril aan drie zijdes op 1 cm. Vouw de rillijnen en hij kan op de envelop geplakt worden.

Kaart in de pocket van de envelop.

Die is 10,5 x 20 cm.

Kaart in de kleine pocket is 9,5 x 14 cm.

De band is 5,5 x 21 cm. De kaart die eronder geschoven word is 9 x 17,5 cm.

De zakjes zijn met een stans gemaakt.

De klepjes kunnen open daar vind je nog een vakje. 

De kaartje zijn 7,2 x 10 cm.

Achterkant.
Kaart in de grote pocket.
Als hij open gaat zie je dit.
De pocket aan de linkerkant is 9 x 21,5 cm.
`
Rechts is allemaal met stansen gemaakt.
ER zitten twee boekjes in de vakjes.

                              Pockets leeg. hier kun je het verloop van het papier heel goed zien.
                                                                          ook op de pockets.

                                                                    De kaart is 9 x 19 cm.
Het mapje helemaal open.
De andere kant helemaal open.
De kaartjes.


Je vind de link naar mijn YouTube kanaal  HIER!
Daar leg ik alles uit en kun je een reactie achterlaten om mee te doen met de Give Away.

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt.

Stansen. 

SL-ES-CD36. JMA-NA-CD20.

SL-ES-CD73. Sl-PES-SCD02.

STENCILSL347

Paper pads.

SL-ES-MPP03

SL-ES-Pp05-19 en 21.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

14 opmerkingen:

  1. Wat een leuk mapje. Een erg leuk idee om te maken.
    Het is ook erg mooi papier. Ik geniet van je filmpjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een hele mooie creatie met de kleuren waar ik zo van hou, echt super.
    Ik ga nu snel naar you tube en ga ook mee doen met de Give Away.
    Groet Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ongelooflijk is het niet hè Anneke, dat je zoveel volgers krijgt. U maakt dan ook speciale projecten!
    Veel succes nog en hartelijk geluk gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig resultaat. Wat mooi weer. Ook zo'n mooi papier. Gefeliciteerd met je nieuwe volgers, er gaan er vast nog veel meer bij komen, je legt het altijd zo goed uit, ik leer er veel van. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat maak jij toch steeds prachtige projectjes. Ik sta altijd versteld hoe jij de mallen gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw, deze is nog mooier dan de vorige, waarschijnlijk niet, hij is gewoon anders, maar wel zeer mooi!
    groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met zoveel nieuwe abonnees Anneke.
    Een heel mooi mapje en je voorkant vind ik bijzonder mooi met dat mooie papier. Dankjewel voor je uitleg.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.