ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 19 augustus 2021

Kaart gemaakt met een nieuwe Project Block

Met Sl-ES-DCB03 een Project Block, heb ik deze kaart gemaakt. 

Ik heb ook een planner ermee gemaakt die houden jullie nog tegoed.

Maar kaarten kun je er dus ook mee maken.

Onderaan dit bericht staat de link naar mijn video met dit project.

Voorkant.
Plaatje die in de pocket zit.
Eerste twee pockets.Kaartjes die in de pockets zitten.Kleine labeltjes die onder de banners zitten.Kaarten van de losse pockets.Achterkant van de twee losse pockets.Grote label in de pocket.Twee kleine labeltjes in de kleine pocket.
                                                               Mijn video vind je HIER .

Ik heb met de volgende producten gewerkt:

Paper Block: SL-ES-DCB03

Stans: SL-GR-CD26

Langs deze weg wil ik de mensen welkom heten die volger zijn geworden van mijn blog.

Heel hartelijk welkom, leuk dat jullie mijn creaties op mijn blog willen volgen.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.


11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig project is dit geworden, heel knap gedaan. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,
    ik ben een grote fan van jou artistieke kunsten ! wt is deze weer mooi in elkaar geknutseld, met prachtige teksten, plaatjes!
    groetjes
    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. JEETJE WAT MOOI iK BEN EEN VAN DE NIEUWE KIJKERS EN GA METEEN AAN DE SLAG.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze creatie ziet er weer prachtig uit Anneke.
    Gefeliciteerd met je zoveel nieuwe volgers.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook al ken ik je al jaren en weet ik al lang hoe zorgvuldig en creatief jij bent, toch kan het me weer raken als ik een creatie van je zie die zo gedetailleerd is uitgewerkt. Super !

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.