ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 30 april 2022

Live Hobby Vision

Dit is het mapje wat ik heb gemaakt.

Hier onder vind je de twee filmpjes van mijn live.

Hij stopte eerder dus stond niet alles erop en heb ik een tweede filmpje gemaakt.

DEEL 1 

DEEL 2

Bovenstuk.
Middenstuk.
                                                                    Kaartjes in het middenstuk.
Laatste vlak in het midden stuk.
Tweede deel.
Tweede deel open.
Achterkant
Ik heb met de volgende kaart of mapje laten zien dat het ook heel mooi los gebruikt kan worden.
Beide kaarten los.
Kleine kaart.
Kaart in de pocket.
Alle drie de projecten.
Het briefje met de maten die bij mijn live passen.

HIER  is de link naar de webwinkel van Hobby Vision 

waar je alle producten kunt vinden die ik heb gebruikt.

Dit heb ik allemaal gebruikt:

Scrappapier: JMA-WYS-PS12.

Paper pads: JMA-WYS-PP 34 en 35.

Die cut boekje: JMA-WYS-DCB24.

Stempel: JMA-WYS-STAMP210

Vellum: JMA-WYS-VES0.

Stans: JMA-WYS-CD200

Stans rondjes: SL-ES-CD84

Rub-on JMA-WYS-RUB02. 

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

8 opmerkingen:

  1. Schitterend Anneke!! En wat een super duidelijke uitleg geef je weer 🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wow wow, een prachtige creatie met het prachtige papier van de Jenine lijn, dit is zo mooi geworden, ook je live uitzending was weer toppie. Dank je wel Anneke en Doeke en een heel fijn weekend voor jullie. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn super mooie mapjes met weer veel leuke details.
    Ik heb het vanmorgen terug gekeken en heel leuk dat je aan het eind liet zien dat we van deze mapjes ook een gedeelte van kunnen maken.
    Dankjewel voor de uitleg. Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.