ANNEKESCARDART creaties van papier

maandag 24 oktober 2022

Booklet Provence from Stamperia

 Dit is wel zulk mooi papier.

Ik heb veel plezier beleefd om dit mapje met dit papier te maken.

Dat heb ik filmend gedaan.

De link staat onderaan dit bericht.














HIER vind je mijn You Tube kanaal voor het filmpje.

Maten.



Dit heb ik gebruikt:

Paper pad: SBBS53.

Stans groot gluefje voorkant: JMA-ES-CD97

Stans Kleine gluefjes: JMA-IP-CD409.

Stans label: SL-ES-CD251.

Sluit strip over de pocket: CCL-ES-CD416.

Glue dots: SL-ES-GLUED01

Magneetjes: 4 x 8mm. 2x 6 mm.

Cardstok: 30,5 x 30,5 cm lavender pastel ven CraftEmotions.

Pons:1,3/8 inch.


Bedankt voor je bezoekje en tot de volgrnde keer.

Groetjes, Anneke.

8 opmerkingen:

  1. Een prachtig mapje met dit mooie lavendel designpapier.
    Heel leuk met de mooie tags en labels.
    Handig is dat schema.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtig mapje heb er weer van gemaakt.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Alma voor jouw compliment. Fijn dat jij je naam erbij hebt gezet. Dankjewel daarvoor. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  3. Wow wow wow Anneke, ik ben helemaal fan van dit projectje, wat is het mooi geworden, lavendel (geur en kleur) is mijn favoriet. Ik ga eens kijken of ik er nog resten van heb liggen want heb van deze serie eens een album gemaakt, ik hoop van wel want ik wil het heel graag ook gaan maken, dank je wel weer om ons zo te verwennen. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Josée voor jouw compliment. Ik hoop dat jij nog genoeg van dit mooie papier hebt liggen zodat jij dit kunt maken. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.