ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 7 oktober 2022

Herfst Mapje.

 We rollen langzaam in de herfst.

De bladeren vallen hier van de bomen.

Ik hweb rekening gehouden dat niet iedereen een stans machine heeft.

Of misschien wel een stans machine maar geen label stansen.

Toen ik deze pons zag wilde ik heb gelijk hebben.

Vanaf nu kan ik mijn labels zo groot of zo klein maken als ik

wil door deze pons te gebruiken.

Zo is dit mapje ontstaan.

HIER vind je de link naar de video.

De mapjes zijn hetzelfde alleen dan in spiegelbeeld.
Recterkant van het mapje.
Linkerkant vanm het mapje.
De losse labels en kaartje.

Dit heb ik gebruikt om dit mapje te maken.

Pons: Vaessen Creative - Hoekpons 3 in 1.

5 mm, 10 mm, 15 mm.

Paper pads: SL-BF-PP 12 en 13.
Die Cut boekje: S:L-BF-DCB09.
Inkt voor de randjes: Distress Ink Walnut Stain.

Maten.
Alleen voor eigen gebruik.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke.

11 opmerkingen:

  1. Wat een lief idee om hier dan te denken ,Geen stans machine dan kan men toch iets maken .geweldig anneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw compliment. Ik weet niet wie jij bent omdat het anoniem is. Wel lief dat jij een raectie achter laat. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  2. Mooi mapje en inderdaad met weinig gereedschap (😃) te maken. Toppie weer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ciela voor jouw compliment. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  3. Wat een geweldig herfst boekje zo leuk gemaakt bedankt voor het idee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw compliment. Het is heel leuk dat jij eer reactie achter laat ik weet alleen niet wie jij bent. Wel heel lief. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  4. Schitterend Anneke,weer heel mooi,ga proberen het na te maken,heb toevallig de herfstboekjes van verleden jaar nog.dankjewel voor de fijne en duidelijke uitleg,groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Lenie voor jouw compliment. Wat leuk dat jij het wil gaan maken. Veel plezier tijdens het maken. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  5. Wat ontzettend mooi mapje met dit prachtige herfst designpapier.
    De handige labelpons komt binnenkort.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Els voor jouw compliment. Deze pons is echt heel leuk. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  6. Zeer mooie herfstcreatie, weer zoveel leuks en zoveel details te zien. Zo mooi en lief van je dat je ook denkt aan de mensen die geen stansmachine hebben. Ik heb ook nog herfstpapier liggen dus wil dit ook nog graag gaan maken. De pons heb ik ook, vind het heel fijn om deze te hebben, snijden is niet mijn sterkste kant. Dank je wel weer. Fijne zondag, groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.