ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 21 oktober 2022

Live Hobby Vision 22-10-2022

Dit is alweer de zevende keer dat ik Live ga voor Hobby Vision.



Voorkant van het geheime vakje.
Daar is hij dan.
Je kunt er een dineer bon, een cadeau kaart een bon voor een film of uit eten gaan.

Of geld cadeau te geven leuk verpakt.



HIER vind je de link naar mijn live.

De maten:

Dit heb ik gebruikt.:

Paper pad.JMA-WYS-PP34.

Effen papier: SL-ES-PP07.

Stans in de hoofdrol: SL-ES-CD221.

Tekst stansen: SL-ES-CD226.

Figuur label: JMA-WAC-CD92.

Grote tekst stansen: SL-ES-SCD 39 en 41.

Shaker Blister: SL-ES-BLIS03.

Magneetjes 8 mm.

Gluedots: SL-ES-GLUED01



Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

groetjes, Anneke.




4 opmerkingen:

  1. een heel mooi mapje Anneke en zo leuk om op deze manier geld of een cadeaucard te geven.
    Dankjewel voor de duidelijke uitleg met je materialen. Heel handig.
    Groetjes, Els.
    Ps. filmpje nog niet gezien, maar ga ik snel doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook deze is weer een mooie, ook anders dan anders maar heel leuk gedaan, hoe kom je toch op de ideetjes. Het filmpje moet ik ook nog bekijken. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw reactie. Ik probeer altijd meer uit een stans te halen. Zo komen de ideetjes. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.