ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 16 oktober 2022

Speciale kerstkaart / mapje

Deze kaart/mapje is gemaakt met 3 stukken papier. 

Ik heb het filmend gemaakt.

De link vind je onderaan dit bericht.

Voorkant met envelopje.

In het envelopje een kaartje.

Binnen in. Kaartje met een vakje.Grote label.Achterkant.Pocket open.Grote label.Losse labels en kaartjes.


Hier de foto van het tweede mapje wat ik heb moeten maken omdat ik de eerste keer niet heb opgenomen.
Kan gebeurd maar leuk vond ik het niet.
HIER vind je mijn video.

Maten.

Alleen voor eigen gebruikt.

 bladzijde 2. Kaart: 10x12.5 cm 
                  labeltje: 5 x 8 cm.

Bladzijde 3. 12 x 13 cm.

Bladzijde 4. 12.5 x 13.5 cm.


Dit heb ik hiervoor gebruikt:

Scrappapier: 

Pagina's. 3 of 4 x (ligt eraan hoe je het gebruikt).SL-USC-SCRAP 01

Pagina's binnenkant. 1x SL-USC-SCRAP02

Envelopje.1x SL-USC-SCRAP03 

Kaartje. 1x SL-USC-SCRAP 05

Plaatjes. 1x SL-USC-SCRAP06.

Effen cardstok: CraftEmotions  Antiek grijs.

Stans: JMA-IP-CD 408 en 409.

Tekst stempel: SL-ES-STAMP 88

Stempel inkt: Versafine Clair, Fallen leaves.

Pons: 3 in 1 van Vaessen,

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke.


8 opmerkingen:

  1. Een heel mooi mapje en wat een prachtig designpapier. Zo mooi met al die tags, labels en envelopjes Bij toeval zag ik gisteravond laat je filmpje voorbij komen, maar die ga ik zeker nog terug kijken om te maken.
    Alvast dankjewel en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw reactie. Wat leuk dat jij hem gaat maken. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  2. Mooi mapje, ga deze ook maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw reactie. Wat leuk dat jij hem gaat maken. Veel plezier tijdens het maken. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  3. jennydwarswaard@gmail.com23 oktober 2022 om 14:50

    ga deze ook maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk Jenny dat jij hem gaat maken. Veel plezier bij het maken. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  4. Ik zit met veel ongeduld te wachten op mijn bestelling bij HV, ik had geen kerstpapier meer, nou ja wel kerstpapier van de winkel met de grote A maar dat snijdt helemaal niet mooi, dat rafelt erg, dus heb maar snel nieuw kerstpapier besteld van SL. Wel spijtig dat ze dit dat jij hier gebruikt hebt niet meer verkochten, maar het lukt me vast ook wel met ander papier en dankzij jou goede uitleg en vele tips. Ik kijk er weer naar uit om eraan te beginnen. Dank hiervoor. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw compliment. Ik hoop dat jouw bestelling nu binnen is. Het papier van de winkel met een A is niet zo mooi. Kan ook niet voor die prijs. En je moet het niet gaan vouwen. De prints zijn soms wel mooi. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.