ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 15 oktober 2022

Live nr. 6 Hobby Vision

Ik ben live gegaan voor Hobby Vision.

Ik heb een mapje gemaakt waar 12 labeltjes en kaartje samen met 2 envelopje 

 gedaan kan worden.

Dit het ik met de nieuwe JMA lijn gedaan Inner Peace. 

Het mapje is 11,5 x 15 cm.

De live vind je HIER.




Magneet sluiting.
Het kaartje voor een pocket waar het envelopje opkomt te zitten is 6 x 9,5 cm,
                                                         De envelopjes zitten al in het mapje.

Patroon.

Alleen voor eigengebruik.

Dus niet zonder toestemming  workshops geven met mijn patronen.


Alleen voor eigengebruik.

Dus niet zonder toestemming  workshops geven met mijn patronen.

Dit heb ik ervoor gebruikt:

JMA-IP-PP 58 en 59.

Die Cuts: JMA-IP=DCB30.

Stans envelopje: SL-ES-SCD15.

Rub-ons: JMA-IP-RUB03.

Washi tape: JMA-IP-WASH05.

Smalle label: CCL-ES-CD416.

Stans om gleufjes te maken: JMA-IP-CD409.

Labels: SL-ES-CD381.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

14 opmerkingen:

  1. Ziet er weer heel spectaculair uit. Wat een talent heb jij om deze mooie mapjes te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt weer een pracht mapje gemaakt met veel leuke pockets en labeltjes. met heel mooi designpapier. Het cardstock is ook fijn te gebruiken voor deze creaties.
    Geniet van dit weekeinde en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wow wow, wat mooi allemaal. Prachtig designpapier, maar ik moet van mezelf eerst de twee vorige reeksen van Jenine opwerken. Ik heb wel de mooie mal van Jenine besteld, de mal van het envelopje heb ik al. Zodra mijn gezondheid het toelaat ga ik dit mapje zeker maken. Dank je wel Anneke voor de leuke ideetjes en Doeke voor de patroontjes. Wel erg dat er altijd mensen zijn die hier misbruik van maken. Nog een fijne zondag, groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk weer ga het zeker maken ,😍

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw compliment. Wat leuk dat jij hem gaat mnaken. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  5. Weer zo'n mooie ontwerp maar dat zijn we wel van je gewend.
    En je geeft ook zo duidelijke uitleg.
    En niet vergeten je man die er weer een duidelijke ontwerp van maakt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw lieve woorden. Doeke leest dit ook. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  6. Wat is het altijd genieten met jullie, zo duidelijk uitgelegd en back-up van je man,heerlijk, het herhalen van het papier en ook de restjes gaan op,super bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw reactie. Ik weet niet wie jij bent maar waardeer het zeer dat jij een reactie hebt achtergelaten. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  7. Weer zo'n mooi mapje. Ik vind het altijd fijn om te kijken. Altijd goede uitleg. Zelfs mijn dochter kijk mee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw complimenten. Wat leuk dat jullie samen kijken. Ik weet niet wie jij bent maar waardeer het zeer dat jij een reactie hebt achter gelaten. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.