ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 30 augustus 2020

Dubbele kaart TIme to relax

 "Time to relax".
Wat een mooie tekst voor een mooie collectie.
Ik heb een dubbele kaart gemaakt. 
De binnenkant heb ik in spiegelbeeld gemaakt.
Die komen tegen elkaar aan te zitten met een grote label die
er dan tussen past.
Deze kaart is bedoeld voor twee mensen.
Ieder heeft dus een eigen kaart maar ze zijn wel samen!
Mijn gedachten is om de teksten helemaal
op 1 persoon te richten.
Ieder heeft dus een eigen persoonlijke kaart.
Hier is een kort filmpje waarin de kaart goed is te zien.


Basiskaart is 14,5 x 14,5 cm
Al het designpapier is 0,5 cm kleiner gesneden.
Alle randjes heb ik met Distress ink walnut stain behandeld.
Ik hou niet van witte randjes.

Hier nog een filmpje hoe ik de kaart in elkaar heb geplakt.


DE kaart die tussen in gestopt gaat worden is 11,5 x 15,5 cm.
Klep die aan de zijkant komt te zitten.
Op de foto aan de linkerkant te zien is 13 x 14 cm.
Ril 1 cm op de kat va 14 zodat de kaart een vierkant word van 13 x 13 cm.
Lijm de plakstrook en plak hem aan de basis kaart vast.

De bovenste klep is 14 x 15 cm.
Ril op 1 cm zodat de kaart 14 x 14 cm word.
Plak die aan de bovenkant van de basis kaart.



Het vakje aan de rechterkant is 8 x 19 cm.
ril aan de lange zijde op 1 cm.
Het deel wat nu over is kan dubbel gevouwen worden.
Plak deze aan de rechterkant op de basis kaart.

Voor de tweede kaart is alles in spiegelbeeld geplakt.

Kaartje links boven is 7,5 x 8,5 cm.
kaartje rechtsboven is 5,5 x 12,5 cm.
kaartje rechts onder is 9 x 10,5 cm.
Het envelopje staat onder dit bericht.
Kaart in spiegelbeeld.

Vakjes op de basiskaart zijn 5 x 14,5 cm (boven vakje)
de onderste is 6 x 14,5 cm.
Vakje aan de flap is 5 x 13 cm.
Envelopje.

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt.
Allemaal van Studio Light.
Paper pad: PPJMA 08 -09- 10.
Tekst stikkers: STICKERJMA05
Stansblock: A6STANSBLOCKJMA05
Stempels: STAMPJMA 18 - 19 - 20
Stansen: STENCILJMA 08 - 10 - 11
STENCILJL01

Airmid bedankt voor je reactie op mijn vorig blogpost.
Het doet mij goed!

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke





4 opmerkingen:

  1. Hoi Anneke,
    Ik vind ze weer Super Mooi !!!
    Ik sla het weer op !!
    Fijne avond nog ☕️🍷

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is weer heel erg mooi gemaakt Anneke.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat ziet er weer erg mooi uit!
    leuk om ook een keer te gaan maken....
    bedankt voor je inspiratie steeds maar weer!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.