ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 2 februari 2021

Doe meer met nr.29 Celebrate New Biginnings

 Wat is het nieuwe papier van Studio Light toch mooi!

Ik heb deze gebruikt samen met een nieuwe stans.

Het is weer doe meer met geworden.

Dit keer met STENCILCNB379.

Ik heb glossy accents op de besjes gedaan en ook op de twee rondjes aan het touwtje.
Daar naast heb ik met een pearl pen de witte stipjes op het papier aangezet.
Dit heb ik alleen op de kaft gedaan.

Hier vind je de video op mijn YouTube kanaal.











Dit zijn de producten die ik heb gebruikt.

Scrappapier: SL-USC-SCRAP  01 - 02 - 05 - 06 - 10

Stansen: STENCILSL 349 - 360 -  367 - 371

STENCILCNB 372 - 379

STENCILJMA 04

RINGENSL 02

Els, José, Lia en Hippe dankjewel voor jullie reacties op mijn vorig blogpost.

Dit was het weer en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke


4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig album met mooi dessin-papier en een hele sierlijke rand. Zo leuk met die extraatjes erin zoals de pockets en labels. Mooi Anneke, dank je voor de inspiratie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw....wat maak je toch elke keer schitterende creaties!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kijkt naar je stansjes en papier en er is weer een mooie creaties geboren super.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je er weer een bijzonder projectje van gemaakt,prachtig,bedankt voor de duidelijke uitleg

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.