ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 4 februari 2021

Doe meer met nr.30 Merci met celebrate new beginnings

 Met dezelfde stans die ik in mijn vorig blogpost heb gebruikt

heb ik nu deze cadeautjes gemaakt met Merci reepjes erin.

Mijn vorig blogpost met het album vind je HIER.

Dit zijn de 2 cadeautjes die ik heb gemaakt.



In dit mapje zitten 7 reepjes 1 voor elke dag van de week.

Aan de achterkant heb ik een vakje gemaakt waar een kaartje in zit.

Dit is het cadeautje zonder het kaartje.
Het papier is zo mooi hiervoor.

Mapje met ernaast het kaartje.

De voorkant.

Dit is een dubbel cadeautje.
Dit is ook leuk om het aan twee mensen te geven.
Tussen de dubbele rij zit een kaartje die alleen zichtbaar is door het lintje wat eruit steekt.




Er zit een dubbele rij Merci reepjes in.
Het zijn dus twee vakjes tegen elkaar geplakt.
Hier is het kaartje uitgehaald. Je kunt er nu doorheen kijken.

Het kaartje.
Op het kaartje heb ik gestempeld.


Dit zijn de producten die ik heb gebruikt.
Alles is van Studio Light.
Stans:STENCILSL 367
             STENCILCNB 379
Stempel: STAMPCNB514
Paper pad: PPCNB1 58 en 160
A4 papier: BASISCNB 336.

Miranda, José, Thea en Grietje dankjewel voor jouw reactie op mijn vorig blogpost.
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

2 opmerkingen:

  1. Jeetje Anneke wat heb je weer een pracht creatie gemaakt en zo leuk die kaart ertussen.
    Groetjes, Els
    Ps. Ik heb al reepjes in huis gehaald.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anne,
    Wat een schitterend idee en zo mooi gemaakt!
    Mijn complimenten ga het zeker ook eens proberen.
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.