ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 20 februari 2021

Coosa Live verborgen plekjes

Donderdag ben ik Live gegaan voor Coosa.

Ik heb een kaart gemaakt met verborgen plekjes 1 is te zien.

Deze stempels zijn afgeprijsd omdat Coosa Creatief gaat stoppen.

Naast de prijs op de stempels krijg je nog 30% korting.

Je vind de live hieronder.
Je kunt achterop de label iets schrijven maar ook onder de klepjes.
Bovenop de klepjes zet de je naam voor wie die is bestemt. Stuur je een kaart naar een echtpaar dan kun je voor ieder apart een berichtje schrijven.
Mijn ervaring is dat het zeer word gewaardeerd.






Hier vind je de stempels van Coosa:
Vase nr. 1, 2, 3.
Vase envelope.
Background Enjoy.
Ik mag weer 3 mensen welkom heten die mijn blog willen volgen. 
Wat leuk dankjewel dat jullie mijn creatief proces willen volgen.

José, Patricia, Els, Carla en Bep dankjewel voor jullie reactie op mijn vorig blogpost.
Ik vind het leuk om te horen wat jullie ervan vinden.
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

3 opmerkingen:

  1. Hallo Anneke,

    ich gehöre zu deinen neuen Blogverfolgern. Ich habe dich zufällig bei Pinterest entdeckt und bin begeistert von deinen Werken und freue mich schon darauf, was du alles noch so zeigst.

    Die Karte ist total schön geworden und ich werde sie bestimmt mal nachmachen. Danke für die Anleitung.

    LG Christina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zo'n mooi en origineel ontwerp - dank voor de heel duidelijke uitleg en de inspiratie !
    (bijna) lentegroeten, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk model en wat kun je er veel op en in kwijt. Dankjewel voor de uitleg Anneke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.