ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 28 februari 2021

                               Ik heb de stans van mijn vorige blogpost weer een keer gemaakt.

Dit keer met het stansje wat erbij zit om vakjes te maken.










Achterkant
2 vakjes en een vakje voorop.
Deze twee kaartjes zitten in de twee vakjes.




Maten van de kaartjes.
Dit zijn de maten van het hele kaartje.
Het designpapier is 0,5 cm kleiner.
Linksboven: 8,5 x 12,5 cm.
Middenboven:7,5 x 12,5 cm.
Rechtsboven: 8 x 12 cm.
Linksonder: 9 x 12,5 cm.
Kaartje in het kaartje 7 x 11 cm.
Rechtsonder: 9 x 12,5 cm. 
Kaartje in kaartje: 7,5 x 11 cm.

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt.
Mapje: STENCILSL 381.
Stans rond: STENCILJMA 10, 12, 13.
Klein hoekje: STENCILSL 341
Paper pad: PPJMA 11.
A4 papier: BASISJMA 11
Christina, Grietje en Els dankjewel voor jullie mooie woorden op mijn vorige post.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

4 opmerkingen:

  1. weer een heel leuk mapje,de kaartjes en de binnenvakjes vind ik heel leuk,bedankt voor het idee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je weer een mooi mapje gemaakt en er zijn weer veel bijzonderheden te bewonderen.
    Zaterdag heb ik mijn stencil 32 binnen gekregen, dus ik kan aan de slag als ik mijn harmonica boekje klaar heb.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie creatie weer Anneke. Leuk met al die binnenvakjes en losse kaarten. Het is een soort mini-album.
    Mooie kleurencombinatie ook.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi gedaan weer, mijn complimenten.
    Lieve groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.