ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 10 februari 2021

Doe meer met nr.32 STENCILKJ01

 Ik ben in maart 2020 begonnen als guestdesigner bij Studio Light.

Vanaf die tijd ben ik regelmatig bezig geweest om iets anders te doen met een stans.

Dat noem ik Doe meer met nr..... zo is dit dus nr.32 geworden.

Voorkant.

Achterkant.

Zijkant.

Kaartje in de voorkant. 7,5x10,5 cm.

In het midden zitten links en rechts een klein boekje.


               

Bladzijdes voor het boekje zijn 2x 10x14 cm dubbelgevouwen en in elkaar gestopt.

De plaatjes moeten allemaal op maat gemaakt worden. Die zijn 6,5x9,7 cm.                                                                                             

                                        
   
                   
                                        
                                                                           Tweede kant
                                       
                                                                                       



     
    
Losse labels 
      
        Dit zijn de producten die ik heb gebruikt allemaal van Studio Light.

Stans: STENCILKJ 01

           STENCILBM 13

              STENCILCNB 272

Scrappapier: SL-UCS-SCRAP 04 - 08 - 11- 12

Tekst stikkers: STICKERJMA 03

Stempel: STAMPSSL455

JosΓ© en Els dankjewel voor jullie reacties het doet mij goed.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke

5 opmerkingen:

  1. Hoe krijg je je ideeΓ«n toch iedere keer weer voor elkaar....deze is ook weer zo ontzettend mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En alweer zo Prachtig πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer een Super leuk boekje gemaakt en een duidelijk filmpje ook.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent een kanjer met stansen. Heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooi Anneke!! Ik ga deze zeker opslaan, vind het zo mooi om als kado te kunnen geven. BEdankt voor de uitleg en mooie filmpje.
    Super hoe je het allemaal verzonnen krijgt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.