ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 6 februari 2021

Doe meer met nr.31STENCISL368

Het was weer tijd voor een mapje.

Ik vond deze stans zo ontzettend leuk en zag gelijk meer mogelijkheden.

Het fijne is dat ik van Studio Light een lijst met de nieuwe producten krijg 

en aan kan geven waar ik graag mee zou willen werken.

Ik heb dan alleen maar de producten die bij mij passen en dat is heel fijn.

Hier is mijn video.
Ik heb voor dat ik het geheel heb opgeplakt twee gaatjes gemaakt en daar een koordje door 
gehaald en vast geknopt. Daarna heb ik het geheel opgeplakt.
Het mapje sluit met een strik waar ik een houten kraal aan de uiteinde heb vastgemaakt.

Voor het vakje heb ik twee kaartjes gemaakt. die zijn 6,5 x 10 cm.
De mat is een halve cm kleiner.

Aan de twee uiteinde zit ook een vakje.
Daar heb ik ook kaartjes voor gemaakt.
De uitleg vind je in mijn video.

Zo ziet het mapje eruit als de kaartjes eruit zijn gehaald.

 Dit zijn de producten van Studio Light die ik heb gebruikt.

Stans: STENCILSL368

STENCILCNB374

Paper pads: PPCNB 159 en 160

Scrapvel: SCRAPCNB 97 en 99

Els dankjewel voor jouw reactie op mijn vorig bericht.

Het doet mij goed!

Dankjewel voor jouw bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke


2 opmerkingen:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.