ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 14 februari 2021

Doe meer met nr. 33 van Studio Light

Ik heb een mapje gemaakt die bij de serie doe meer met past.

Ik heb hiervoor STENCILSL38 van Studio Light gebruikt.

Eerste flap open.

Tweede flap open.
Derde flap open.
Achterkant.
Kaartjes in de pockets.





Hier is alles beplakt maar zonder de kaartjes die erin horen.
Dit zijn de producten die ik hiervoor heb gebruikt:

Mapje : STENCILSL 381

Dubbele pocket stans: STENCILSL 339

Ticket stans: STENCILJMA 14.

Stansblok: STANSBLOK 99

Scrappapier: SCRAPSL 112 .

JosΓ©, Carla, Thea, Grietje en Miranda dankjewel voor jullie

lieve woorden op mijn vorig blogpost.


Het is fijn om te lezen dat jullie het mooi vinden.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke


5 opmerkingen:

  1. π–Žπ– π–‡π–‘π–Žπ–π–‹ π–Žπ–“ π–π–Šπ–—π–π–†π–‘π–Žπ–“π–Œ π–›π–†π–‘π–‘π–Šπ–“, π–‰π–Šπ–Ÿπ–Š 𝖔𝖔𝖐 π–œπ–Šπ–Šπ–— π–˜π–šπ–•π–Šπ–— π–†π–“π–“π–Šπ–π–Š!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw anneke ik heb je leren kennen via coossa ik vond daar al je creaties altijd prachtig ik ben begonnen je helemaal te volgen na dat ik bij coossa een mooi stans had gekocht voor zelf boekjes te maken ja en sindsdien volg ik je nog met heel veel plezier kijk ik uit naar Ieder filmpje soms tja dan kan ik de stans niet kopen maar dan probeer ik toch met stanzen die ik wel heb je het na te maken dat ga ik ook met dit doen eens even uitzoeken nog hoe ........... maar ik zal je het resultaat zeker laten zien als dat gaat ? Groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit weer een pracht creatie die je met deze stencil hebt gemaakt.
    Weer zoveel te bewonderen en wat ontzettend knap wat je elke keer weer maakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ» Wat een mooie ideeΓ«n heb je telkens weer !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit weer een prachtige creatie Anneke.
    Het papier en de stencil zijn geweldig.
    Je geeft ons ook weer ideeΓ«n om iets moois te creΓ«ren.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.