ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 9 maart 2021

Doe meer met STENCILSL392 NO. 45

Ik heb met STENCILSL392 2 cadeautjes gemaakt.

Je kunt meer met deze stans dan waar hij voor is bedoeld. 

Vandaar weer een post met "Doe meer met...."










Voor het boekje in het doosje heb ik een stuk kraft cardstok gesneden van 7x15 cm.

Die heb ik gerild op 7 en 8 cm.

Het designpapier is 0,5 cm kleiner.

Voor de pagina's heb ik een stuk van 6,5 x 12 cm. 

Die heb ik dubbelgevouwen en met elastiek vast gemaakt.

Dit heb ik gedaan door het om de rug van de kaft te leggen en een 

dubbele knoop gemaakt die aan de binnenkant zit.

Daar heb ik de pagina's door geschoven.

Een lintje van 35 cm er omheen gevouwen en met rondjes vast gezet.

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:

Stans: STENCILSL392

Vlindertje: STENCILJMA05

Labeltje: STENCILKJ01

Scrappapier: SL-USC-SCRAP 15-17-18 en 21.

Dankjewel Lia, Els, Trijntje, Jackelien en Maria voor jullie reachties op mijn vorige blogpost.

Het is leuk om te lezen wat jullie van mijn werk vinden.


Bedankt voor dit bezoekje en tot de volgende keer.

groetjes, Anneke


10 opmerkingen:

  1. Prachtig Anneke!! Ik ga het ook proberen te maken. Hoop dat het lukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer super leuk uit Anneke
    Fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig papier heb je gebruikt voor deze doosjes!
    Het komt heel mooi uit zoals jij het hebt gebruikt.
    Gezellige dag
    groetjes, Trijntje Huppel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, das ist ja wieder ganz toll geworden. Deine Arbeiten sind wunderschönund sehen immer sehr aufwendig aus.

    LG Christina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk deze doosjes Anneke, ik ben vooral weg van het doosje met het boekje erin. Knap hoe je dit allemaal uitvogelt met die stencils. Leuk om te geven en om te krijgen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mega schöne Idee. Wie bekommt an die Stanze noch in Deutschland? Suche Sie schon seit ein paar Wochen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you! www.stempelmuehle.de. www.kreativbunt.de. These are two shops that sell Studio Light.

      Verwijderen
  7. Hé wat leuk die met het boekje erin. Ga snel ook eens aan de slag met deze mal. LG. Bona Schepers.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke ideetjes met deze mal !

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.