ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 2 februari 2022

Boekje met een cadeautje.

Ik heb een boekje gemaakt met een shaker.
Dit keer heb ik de ronde gebruikt.
)p mijn YouTube vind je een filmpje waarin ik uitleg hoe ik dit heb gemaakt.
De link vind je onderaan dit bericht.















HIER vind je mijn video.

De maten:
 Hier zijn de producten die ik hiervoor heb gebruikt.

Stans boekje: JMA-ES-CD98.

Stans takjes: SL-ES-CD107 en SL-BF-CD57.

Rondje gebruikt van deze stans: SL-MFL-CD138.

Kleine details met de volgende stansen gemaakt: STYENCILFWL 352 en 353. 

Scrapvel: JMA-WAC-SCRAP77.

Paper pads: JMA-WAC-MPP 09 en JMA-WAC-PP17.

Shaker Blisters SL-ES-BLIS01

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

7 opmerkingen:

  1. Een prachtige creatie weer, telkens opnieuw maak je er zoiets moois van, dank je wel hiervoor. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan Josée. Dankjewel dat jij zoveel van jouw tijd geeft om al deze reacties achterelkaar te schrijven. Dat wardeer ik heel erg!

      Verwijderen
    2. Het is heerlijk Anneke om naar jou creaties te kijken en helemaal geen moeite om erop te reageren. Soms loop ik wat echter bij het bekijken, de ene keer bij de filmpjes, de andere keer op je blog, maar kijken doe ik hoor, ik ben altijd zo benieuwd wat je volgende creatie weer is. Je moet het maar doen, telkens weer wat anders verzinnen. Groetjes Josee

      Verwijderen
  2. Je hebt er weer wat moois van gemaakt Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt weer een heel mooi en verrassend boekje gemaakt met deze stans.
    Zo leuk om cadeau te geven.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.