ANNEKESCARDART creaties van papier

maandag 14 februari 2022

Doe meer met stans SL-ES-CD 116 en maak mapjes en boekjes.

 Ik vind het leuk om meer uit een stans te halen.

Dit heb ik ermee gedaan.

Dit is allemaal met dezelfde stans gemaakt SL-ES-CD116 mapjes met de naam,

 mapjes waar je geld in kunt doen.

In mijn filmpje leg ik uit hoe ik het allemaal heb gedaan. 

Het is veel om overal foto's van te maken wat ik meestal doe.


                                                            Boekje met de naam Maartje.
           Ik weet niet wanneer ze jarig is. 
         Ik ben waarschijnlijk te vroeg of te laat.

Onder elk klepje heb ik iets gemaakt wat toepasselijk is bij het thema verjaardag.

Ook heb ik hier geld in kunnen doen.

Dit heb ik met de Warm and Cozy papierlijn gemaakt.




Deze heb ik met een paperpad gemaakt SL-ES-MPP03
In het vakje kun je geld instoppen.

Een mapje om geld cadeau te geven.
Deze heb ik ook met de Warm and cozy papierlijn gemaakt.
Het geld zit tussen het losse labeltje.


Twee pagina's met een koordje samengebonden.
Midden twee pagina's.
Drie pagina's aan een ring.
Deze is met de Moon Flower gemaakt.



Alle pockets hebben een bijpassende labels.
Te veel om er allemaal foto's van te maken.
Hier twee voorbeelden.
HIER vind je mijn video.

Alle producten zijn van Studio Light.
Ik heb niet alles genoteerd wat voor stempels en stansjes ik voor
 de decoratie heb gebruikt.
Als ik aan het ontwerpen ben zit ik in het proces en pak waar ik behoefte aan heb.
Dat is dit keer teveel geweest.
Kijk wat je zelf hebt liggen en gebruikt dat als het past.

Dit zijn de kleine stempels die ik heb gebruikt.
BASIC 56-57-58-59.

Paper pad Warm and Cozy: JMA-WAC-PP17
Paper pad Moon Flower: SL-MFL-PP 20 en 22.   
Scrapvel: SL-MFL-SCRAP84.

Planner ringen: RINGSL03.

Label stans: SL-ES-CD104.

Alfabet SL-ES-CD77.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.


4 opmerkingen:

  1. Geweldig wat een prachtige creaties heb je gemaakt.
    Ik ga straks even het filmpje bekijken.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dit er weer allemaal mooi uit, zo'n leuke details en veel ideetjes, dank je wel Anneke, het is weer genieten, ook van je prachtige, vele foto's. Het filmpje ga ik ook nog bekijken en het papier van Moonflower is ook prachtig. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.