ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 10 februari 2022

Kaart Winter Garden.

 Op facebook kreeg ik de vraag wanneer ik weer 

superkaartje ging maken.

Of dit een super kaartje is weet ik niet maar het is wel een kaart.

Ik heb hem filmend gemaakt.


Ik heb ook een swingkaart gemaakt met het vogelhuisje waar zaadjes inzitten. 





HIER vind je mijn video. 

Dit heb ik gebruikt om deze kaart te maken.

Scrap Paper: SL-WG-PS03.

Paper Elements: SL-WG-DCB22

Paper pad: SL-WG-PP24

Stans vogelhuisje swing card. SL-ES-CD145

Stans rondje: SL-ES-CD84

Nested Shapes: CCL-ES-CD158

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

12 opmerkingen:

  1. oh wat mooi weer, passend bij je mapje van je vorige post.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw reactie. heel leuk dat jij dit hebt gedaan!

      Verwijderen
  2. Een prachtige kaart met veel leuke details zoals bv. de paperclip.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Els voor jouw reactie. Ik ben iedere keer blij te lezen wat jij ervan vind!

      Verwijderen
  3. Wat een mooie kaart.En wat een mooi papier.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw reactie. Het is zeker heel mooi papier ik ben fan!

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Dankjewel voor jouw reactie. Leuk dat jij de moeite hebt genomen om mij dit te laten weten.

      Verwijderen
  5. Nou ik vind het in ieder geval prachtig gemaakt, niet zomaar gewoon een kaart, maar een speciale "Anneke's" kaart. Je ziet er echt jou mooie stijl van werken in, heel mooi gedaan, het filmpje heb ik al bekeken. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anneke, wat maak je mooie dingen! Prachtig! Heb je ook een uitleg van de kaart rechts op de foto? Van welk merk is deze mal? Alvast hartelijk bedankt!⚘

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw reactie. De stans die ik voor de swingkaart heb gebruikt is SL-ES-CD145 van Studio Light. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.