ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 19 februari 2022

De boekjes van de live.


Dit is mijn eerste blogpost van vandaag.
Ik heb een aparte blogpost gemaakt om de binnenkant van de boekjes te laten zien.

HIER vind je de link naar de post met de kaarten.













rechts kaft signature 1.


Achterkant van signature 1 en recht voorkant signature 2.


Achterkant signature 2.


HIER is de link van mijn filmpje.
Dit zijn de stansen van de boekjes.
Wit: SL-ES-CD163
Bruin: SL-ES-CD162

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke.

6 opmerkingen:

  1. eigenlijk raak ik hier niet uitgekeken en zo mooi hoe je dit allemaal gemaakt hebt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Anneke ,
    Hoe mooi en bijzonder is dit boekje ,gebruik makend van juist effen kleuren !
    Groetjes

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Anneke, wat is dit weer mooi geworden, je kijkt je ogen uit naar al dat moois dat jij er telkens van maakt. Ook het witte boekje is helemaal mijn ding, zo mooi. Een dikke dank je wel hiervoor. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Graag gedaan Josée en dankjewel voor jouw compliment.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.